Garantinis aptarnavimas
Atsiradus pas mus pirktos prekės trikdžiams arba defektams prašome kreiptis į mus arba gamintojo įgaliotą techninį centrą. Nemokamas prekės garantinis aptarnavimas bus vykdomas pagal sudarytos pirkimo-pardavimo sutarties bei garantinio aptarnavimo sutarties sąlygas, laikantis LR Vartotojų teisių apsaugos įstatymo bei kitų Pirkėjus ginančių LR Teisės aktų.
Kiekvienos UAB "Sinerta LDC" parduodamos prekės gamintojo garantijos terminas yra nurodytas tos prekės puslapyje bei garantiniame talone.
Galiojant garantinio aptarnavimo sąlygoms, prekės gedimai šalinami per:
- 14-20 darbo dienų nuo prekės perdavimo gamintojo įgaliotame techniniam centrui;
- per 30 darbo dienų, jei garantiniam remontui atlikti būtina detalė turi būti pristatyta iš užsienio, arba jei gamintojo įgaliotas techninis centras yra už Lietuvos ribų.
Prekes garantiniam aptarnavimui priimame UAB "Sinerta LDC" aptarnavimo centruose.
- prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, ardymo žymių;
- prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį;
- prekėms, kurių gedimai atsirado dėl pirkėjo kaltės;
- prekėms su pažeistais serijiniais lipdukais;
- jeigu gedimas atsiranda dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.;
- jei pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, čekio, lizingo sutarties);
- informacijai, saugomai informacijos nešikliuose;
Fizinių asmenų įsigytoms prekėms taikomas gamintojo numatytas, tačiau ne mažesnis nei 24 mėn. garantinis laikotarpis.
Juridinių asmenų įsigytoms prekėms taikomas gamintojo numatytas, tačiau ne mažesnis nei 12 mėn.
Prekes galite grąžinti šiuose UAB "Sinerta LDC" aptarnavimo centruose.